söndag 14 augusti 2011

Tjohoo!

Hallå!

Då har jag äntligen fått till halsbanden som jag pratade om sist, så nu är det bara att vänta ett par veckor så anländer dom och jag hoppas jag är lika glad när dom kommer som jag är nu!!!

Här kan ni se bilder på dom, nome-halsbandet (halvstryp) kommer i 5 färger och 1 storlek till att börja med och det andra halsbandet kommer i hela 8 färger och 1 storlek. Hundhalsbandet har 7 rhinestones, det är superhärligt att kunna erbjuda så många färger!!!

Ha en härlig måndag!

// Nilla






2 kommentarer:

  1. Hej! jag älskade verkligen halsbandet på den första bilden! halvtryp med stenar :) Kommer dom komma mylittlecloset shopen om några veckor har jag föstått rätt?

    / Marika

    SvaraRadera
  2. Hallå!

    Helt riktigt, inom två veckor ska dom vara här i en storlek till att börja med. Storleken är ca 27-28cm själva halsbandet och sen tillkommer halvstrypet ;)

    Mvh // Pernilla

    SvaraRadera