torsdag 11 augusti 2011

Hej hopp!

Hallå på er!

Ledsen att jag har varit frånvarande från bloggen ett tag nu men jag har suttit och slitit mitt hår för att få mina leverantörer att jag vill ha ett bling bling halvstryp halsband, är inte det toppen?

Jag har fått en del förfrågningar på det så den ska ingå i mitt egna märke nu och finnas i ett antal mysiga färger =) Återkommer snarast när jag har fått leveransdatum men jag hoppas verkligen inom en måndag!!!

Då kommer också ett nättare halsband, till småttingar som inte vill ha bredare än 1cm, kan vara valpar också såklart. Detta halsband kommer i ett antal färger (har inte bestämt mig riktigt ännu) och i ca 28cm längd.

Äntligen tar jag också fram ett koppel i samma nyanser som resten av kollektionen...

Här kan du se det blivande halvstryp halsbandet!!!

Ses vi i Eskilstuna nästa helg?

Sköt om er och ha en underbar helg! // Pernilla




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det ska bli intressant att se dom nya smala halsbanden. Jag gillar ju sånt;-)
    Vet inte riktigt om jag ska åka till Eskilstuna. Är lite sugen på att bara åka o titta lite, ska inte ställa då!
    Ha det bra så ses vi snart!
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Ja, dom kommer bli söta med 7 rhinestones tor jag det blir, alltså inte bling över hela men kan vara bra med något nätt som inte blir för tungt...

    Hoppas vi ses i E-tuna då, jag kommer säkert vara supernervös... Tyvärr är jag rätt säker på att dessa halsband inte har hunnit komma men!

    Sköt om dig du med så ses vi!

    // Pernilla

    SvaraRadera