måndag 12 september 2011

Godmorgon!

Hallå på er ;)

Nu får leveransen faktiskt komma idag, igår var jag hemma hela dagen för att tullen hade släppt mina leveranser och då brukar jag kunna förvänta mig en leverans samma dag men inte... Man är ju så förväntansfull, det är ju halsbanden med 7 rhinestones och Nomehalsbanden med bling som kommer!!!

Sen kommer okcså en laddning av Dear Dog selar, 2 nya varianter!!!

Inom någon vecka kommer också påfyllning av hundväskor, de svarta som så många frågar efter och även några nya varianter, så spännadne ;))

Ha en härlig dag så hörs vi snart igen!

// Pernilla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ser fram emot att få se dom nya halsbanden. Du vet ju att jag är tokig i bling;-)
    Kommer du till Högbo?
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Hallå Sussi!

    Grattis till resultaten i Gimo ;) Tyvärr kommer jag inte till Högbo heller, min man springer Sthlm halvmaraton då... Synd!!!

    Jag har nu uppdaterat bloggen med ett par bilder på halsbanden och håller på att uppdatera i shoppen, har även ett koppel också till några färger av hundhalsbanden. Det är detta smala hundhalsband & koppel som jag har tänkt att ha i "Valppåsen" ;))

    Kram // Pernilla

    SvaraRadera