onsdag 3 november 2010

Spännande saker händer...


Spännande saker händer...
Hej på er!

Ledsen att jag skriver lite mer sällan nu, men jag har massor att göra!!! Mycket förberedelser inför Sthlm Hundmässa, det känns fantastiskt att MyLittleCloset får vara där =)

Gillar ni den nya stilen på MyLittleCloset, hoppas ni gör det!!!

Kan också berätta en liten hemlis... MyLittleCloset kommer vara distributör för Norden på ett underbart varumärke som vi redan saluför, kan inte berätta vilken ännu men ni märker det på mässan... Det innebär mer sortiment och förhoppningsvis kan jag pressa priserna ytterligare.

Ha en fortsatt härlig vecka och pass på de ullstickade tröjorna börja ta slut och som det ser ut nu kan jag inte få tag på dem igen... Jag tackar för alla mejl jag har fått om hur bra dessa tröjor är =)

Sköt om er! // Pernilla MyLittleCloset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar